Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu

Mobilny Urząd

Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Mobilny Urząd” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Mobilny Urząd

Artykuł

Gminne Centrum Informacji w Mosinie we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Poznaniu realizuje projekt „MOBILNY URZĄD”, którego główną grupą odbiorców są osoby bezrobotne.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Projekt „Mobilny Urząd”, Poddziałanie 6.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Dyżur pośredników pracy oraz doradców zawodowych z Powiatowego Urzędu Pracy odbywa się w Gminnym Centrum Informacji w Mosinie (ul. Dworcowa 3, pokój nr 13)  w godzinach od 09.00 - 13.00.

 

TERMINY DYŻURÓW W 2018 ROKU:

 28 luty

4 kwietnia

5 czerwca

7 sierpnia

2 października

4 grudnia

 

Gminne Centrum Informacji NIE JEST filią Powiatowego Urzędu Pracy. Wszystkie formalności należy załatwiać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Poznaniu.

 

Dokumenty potrzebne do rejestracji osoby poszukującej pracy

 

 - pup-efs2008-banner.jpg

 źródło: http://poznan.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/abc-bezrobotnego-i-poszukujacego-pracy/dokumenty-potrzebne-do-rejestracji-osoby-poszukujacej-pracy

 

 

Adres:

Gminne Centrum Informacji w Mosinie
Urząd Miejski w Mosinie, Budynek nr 2 
ul. Dworcowa 3
I piętro

Kontakt:

tel. 51 01 97 558
61 81 92 746
e-mail: gci@mosina.pl

Godziny pracy

 Poniedziałek 8.00-16.00

 Wtorek - piątek  7.00-15.00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.